marți, 11 martie 2008

Primul meu post

Mi-a laut foarte mult timp sa ma gandesc despre primul lucru pe care il voi trece pe acest blog, inspiratia mea fiind zero.


Asa ca am decis sa scriu ceva despre deciziile care le-am luat in viata, rele sau bune.


Uitandu-ma de unde am plecat si unde am ajuns, ceea ce nu e prea departe :), realizez ca cea mai buna decizie pe care am luat-o vreodata a fost sa ma implic intr-o organizatie studenteasca.


Am invatat in 2 ani jumate de zile de cand sunt in organizatie, mai multe chestii decat am invatat in 20 de ani de gradinita-gimnaziu-liceu-facultate. Am invatat sa fac o gramda de lucruri, am facut o garamada de lucruri, am intalnit foarte multi oameni tari, oameni destepti, oameni intersanti, oameni simpatici si foarte multi oameni enervanti dar peste aia sa trecem :).
Dar cel mai important lucru pe care l-am invatat e acela sa am incredere in mine si in fortele mele, pentru ca am aflat ca daca tu nu ai incredere in tine nimeni nu are, in schimb daca ai incredere in tine si in ceea ce poti face, nimik nu te prea poate opri (bine bine, un meteorit, o inundatie ceva ;) ).
Asa ca daca citeste cineva post care nu face parte dintr-un ONG (organziatie nonguvernamentala) sa se inscrie mai repede, pentru ca e mai interesant decat un joc de counter, mai distractiv ca o seara la bere cu colegii, si te invata mai multe ca primu/prima prieten(a) ;).

2 comentarii:

Traian Bruma spunea...

Frumos din partea ta ca vb de mine in primul post :D. Nu ne zici si de deciziile proaste ?

Mishu spunea...

AMIN!

ANOSR

ANOSR