joi, 22 mai 2008

Decizii

Ma gandeam azi ca viata nicodata nu e cum te astepti sa fie, dar in general lucruile se rezolva de la sine.
Adica mereu cand am avut nevoie de bani, s-a rezovat pe ultima suta de metri in vreun fel; cand am lucram la un proiect si mi se parea ca e imposibil sa il duc la bun sfarsit, in cele din urma incet incet toate piesele cadeau la locul lor; cand credeam ca nu am cum sa trec un anume examen, mi se parea chair imposibil, in ultima zi ori venea careva si ne explica cum trebuie facute problemele, ori faceam noi niste copiute foarte frumoase, ori foloseam handsfree.
Si aicea in Franta, fix in ziua in care a trebuit sa platesc 200 euro o taxa la o agentie si nu mai aveam nici un ban, mi-au intrat 220 euro in cont; dupa o luna de cautari chiar in ultima zi in care puteam sa mai caut un apartament am gasit exact ceea ce cautam; banii care i-am avut de acasa mi-au ajuns fix pina am luat primii bani de aicea.
Absolut mereu lucrurile se rezolva daca incerci destul de mult.
Dar bineinteles ca mereu ma voi ingrijora pina in ultima clipa.
Chiar si acuma ma gandesc ce voi face pe 31 august cand ma voi intoarce in tara, voi ramane acolo pe un salariu de nimik? dar unde sunt toti prietenii mei si oamenii la care tin, unde e tara mea sau ma intorc aicea unde scot cel putin 120 de milioane pe luna dar unde viata mea sociala e cam egala cu zero.
Ma gandeam cum a evoluat "cariera" mea de la vanzator, la curier la hotel, la administrator de retea, la inginer proiectant si acuma expert auto.
In sfarsit am o slujba care mi se pare interesanta si care as putea sa o fac pentru ceva vreme dar parca tot nu fac ceea mi se potriveste cel mai bine, ceea ce m-ar face sa ma trezesc de dimineata cu o dorinta de a pleca la birou si sa dau ce am mai bun din mine, ceva de care sa fiu cu adevarat mandru cand povestesc celorlalti despre ceea ce fac.
Cred ca voi cauta in continuare cu speranta ca atuncea cand va fi timpul voi gasi si acea slujba chair in ultima clipa.

5 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Probabil ca ai o viata destul de interesanta agitandu-te mereu pt a rezolva ceva. Oricum, e bine ca ai invatat ca lucrurile se rezolva de la sine (in general) si nu esti pesimist (sau nu observ eu:P). Apropo, Coca-Cola are alt gust acolo?

Traian Bruma spunea...

Tu esti un om care gandeste mult. Chiar si in poza ai o postura de ganditor. Si eu am observat treaba asta cu "lucrurile se rezolva intr-un mod miraculos atunci cand te agiti destul".

PS: tu chiar castigi 120 mil acolo?

GxG spunea...

Da, de fapt ceva mai mult, plus beneficii.

Mishu spunea...

"e importante" ambele planuri, dar daca tu reusesti sa le imbini, esti zeu. mai mult decat atat: ce te face sa crezi ca vii aici pe un salariu de nimic? Gandeste-te la niste lucruri: tu ai terminat o facultate buna, iti merge uber bine mintea si ai in spate experienta in diferite domenii. Daca stii cum sa le marketuiesti bine aici, n-ai probleme cu salariul.
Si mai gandeste-te la ceva: aici si preturile la una-alta sunt mai mici :D

Traian Bruma spunea...

Si mai sunt si multe fete frumoase si mai suntem si noi, ca sa ai cu cine cheltui banii ... Si daca nu ne place, mai aranjam noi una alta ;)

ANOSR

ANOSR