joi, 30 octombrie 2008

Inginer in devenire

M-a intrebat o persoana de ce nu am trecut de la Inginer in devenire, la Inginer ca doar am terminat Politehnica.
Eu inca consider ca a fi Inginer ar trebui sa insemne ceva, ar trebui sa fie un titlu purtat cu onoare, si sa nu se dea asa de usor la toata lumea.
Si cum parerea mea e ca Polithenica e o facultate proasta in care nu inveti scoala, sau sa fii Inginer ci doar sa te descurci, consider ca numai pentru ca am absolvit facultatea nu inseamna ca sunt Inginer pe buna dreptate (desi exista o hartie care ma poate contrazice). In momentul in care voi considera eu ca e momentul, ca am facut destule lucruri, ca am produs, proiectat, modificat, ajustat destule chestii atuncea voi schimba.
Un fel de i'm not there yet but i'm goin' fast.

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, si eu mi-am scos de pe blog ..Ing. Nu mi se potrivea. Tu esti sigur ca vrei sa devii inginer? Adica te pricepi la asta, dar te mai pricepi si la altele.
Eu dupa 1 an de master am renuntat la el. Chiar nu merita sa faci un master doar pt hartia aia. M-am saturat de hartii. O sa vezi ca in sesiune iei 10 la profi pe care nu i-ai vazut niciodata. Si termini inca un ciclu de invatamant superior fiind la fel de inferior daca ai ramane cu ce te invata ei!

Poate tu ai mai mult noroc :).

ANOSR

ANOSR