joi, 6 noiembrie 2008

Never a Black President

Avand in vedere ca am invatat acuma sa pun filmulete pe blog :D, si linkuri ;), am zis sa ma utilizez putin de acest nou skill.
Azi am vazut la cris, ca va pune filmulete de pe TED. Intr-adevar acolo sunt niste filmulete foarte tari de unde poti sa inveti niste lucruri foarte misto. (da stiu ca am scris tari si misto si nu e bine, dar imi place ce sa ii faci acuma...).
Mie in schimb imi mai plac si altfel de filmulete. Si pentru ca tot au fost alegeri si SUA are un presedinte de culoare, cu siguranta acest filmulet, care cred ca are 8 ani o sa va placa f mult, devine interesant in special pe la 3:50.



Pnetru mine Chris Rock, e the best comedian ever, dar e si un om foarte destept asa ca o sa va mai pun un film cu Chris Rock despre Barak Obama de data aceasta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pana la urma iti place Obama sau nu?:D

Stiu ca iti place, hai recunoaste :).

Daca tot stii sa pui filmulete si linkuri, sper sa avem mai des ce citi la tine pe blog (sau ce viziona).

ANOSR

ANOSR