joi, 25 iunie 2009

Imbatranesc

Incet dar sigur...din pacate simt ca incet incet imbatranesc.

Nu prea mai pot sa alerg mult, obosesc mai repede, caldura ma deranjeaza mai tare, am inceput sa transpir...si eu nu transpiram deloc inainte, ma doare spatele din ce in ce mai tare...si da-o naibii de treaba ca i am not that freakin old...dar aparent, nu am nimik de zis in aceasta privinta.

Mai naspa, am inceput sa dorm mai devreme si mai mult. De vreo 8 ani eram obisnuit sa dorm doar cateva ore pe seara, stateam pina la 5-6 dim, ma trezeam la 8 ma duceam la scoala, dupa la munca, dupa la organizatie...ajungeam la 12 noaptea acasa si ma puneam pe munca sau ma vedeam cu prietenii... eram ca iepurasul de la Duracel, nimik nu ma oprea.
In schimb de ceva vreme am dormit si la 10 seara, la 10...ceea ce era absurd pt mine, mi s-a intamplat sa si dorm o ora sau 2 cand m-am intors de la munca...ceea ce din nou era de neconceput. E nasol, nu imi place sa ma simt obosit...dar presupun ca e firul natural, asa ca nu prea am ce zice...


Insa cel mai nasol lucru despre care nu am povestit decat la 2 persoane pina acum e ca aproximativ acuma o saptamana sau 2 am avut o criza de spasmofilie.
E foarte naspa, si desi am mai avut 2 colege care au avut asemenea crize si stiam cam cum se manifesta si am fost si sanitar priceput si stiam ca nu prea pot pati nimik tot m-am speriat putin si m-am si linistit in acelasi timp.


Ma intorsesem de la munca putin mai devreme ca avusesem o zi grea, ma certasem putin cu un prieten, nu prea reuseam sa ma inteleg cu o prietena, plus inca cateva chestii minore si toate acelea adunate imi dadeau o stare foarte nasoala de discomfort. Dar am zis ca nu e nimik, asa ca am facut o narghilea mi-am pus un pahar de suc si am dat drumu la un film.

Si cum stateam si ma uitam la film dar ma tot gandeam la toate prostiile din lume au inceput sa imi termure mainile si picioarele, putin fata, apoi mi s-au inclestat mainile si am inceput sa respir foarte greu.
Foarte naspa era ca eram singur acasa, nu era nimeni acolo sa ma ajute si telefoanele le aveam in buzunar, desi de obicei le tin mereu pe pat si din cauza ca aveam mainile inclestate nu puteam sa le scot.
Si stateam intins pe spate in pat si ma uitam la tavan si suna foarte idiot acuma, dar cand am inceput sa respir greu m-am gandit ca s-ar putea sa iasa cam nasol si am inceput sa ma gandesc la multe chestii. Si nu imi era frica ca mor, i'm ok with that, dar imi era frica ca e posibil sa nu mai am timp sa spun anumitor persoane ceea ce aveam de spus (si sunt foarte multe lucruri de spus). Dupa m-a cuprins un sentiment de liniste si calm si am lesinat/adormit...inca este discutabil.

M-am trezit dupa aprox 30 de minute, eram rece rece desi era cald in casa, m-am dus am vomitat si dupa i was kind of ok desi tot imi tremurau putin mainile.
Am sunat un prieten cu care nu ma mai vazusem de mult si aveam nsite chestii importante de spus si am mai dat si unu sms unei prietene cu care aveam multe chestii neterminate, si nu vroiam sa ramana asa...dar dupa am realizat ca desi pt mine fusese o chestie importanta...nu prea conta asa de mult...si ar trebui sa tin asta pt mine...ceea ce am si facut, si nu am mai sunat pe altii.

Intre timp mi-am facut si niste analize...si sunt ok si mi-am schimbat putin alimentatia pentru a fi sigur ca nu se mai intampla...pentru ca e un sentiment foarte de kkt cand esti atit de neputincios si neajutorat si nu stii ce sa faci.

Ce am invatat din asta:
1. e bine daca ai chestii de spus anumitor probleme ar fi bine sa o faci si sa nu lasi pe maine, poimaine sau pe luna viitoare (bine...faptul ca am inteles nu inseamna ca o sa si fac asta...dar who knows).
2. Sunt o fetita: 90% din persoanele care au astfel de crize sunt femei cu varste intre 25-40 de ani...deci sunt o fetita...eh well, asta e.
3. Moartea nu pare o chestie atit de nasoala...singura chestie nasoala la ea...e ca e atit de definitva... M-am certat cu multe persoane in viata mea, cu unele nu mai vorbesc nici acuma; cu altele am zis ca nu mai vorbesc niciodata, dar mi-a trecut ne-am impacat si acuma suntem ok...sau macar amici. In schimb daca e sa mori....nu mai ai cum sa revii asuprea ideii si asta ma enerveaza cel mai tare.
4. E bine sa ai un testament updatat, la fel ca un cv, nu stii cand ai nevoie de el...
5. Tre sa imi fac card de donator...mi se o chestie foarte tare sa donezi un organ...oricum tu nu il mai folosesti in acel moment...


Cred ca atit pentru aceasta postare ca e deja tarziu si ma trezesc la 5 dim sa duc un francez la aeroport...

2 comentarii:

Cris spunea...

Imi pare rau pentru criza. Nu e asa rau sa fii fetita. :D

Si cu imbatranirea ... nu cred ca incepi. Adica de imbatranit, imbatranim in fiecare zi. Timpul trece. Dar efectele alea poate au si alte cauze. Chiar si lipsa somnului in cei 25 de ani de viata. O sa iti trimit o carte despre cum sa traiesti sanatos si plin de energie in fiecare zi. Si mai e ceva ... energia o mai iei si de la prietenii din jurul tau, de la pasiunea pe care o pui in ceea ce faci. Cel putin la mine asa e.

Spor si poate ne vedem diseara la Future Shorts sau Party Stud-Life.

Alexandra Florentina spunea...

Esti foarte ok. Eu am probleme cu articulatiile, mi se pun carcei foarte des, dorm mult, obosesc usor, bla bla...si am 20 d ani neimpliniti :P. Daca stai sa te agiti pt toate chestiile astea, vei imbatrani psihic.

ANOSR

ANOSR