sâmbătă, 4 iulie 2009

Rusine

In fiecare zi continua sa ma surprinda cat de nesimtiti sunt asiguratorii auto.





Dupa ce a patit omul asta eu m-as duce la indivdul care i-a vandut asigurarea sa ii dau una peste ceafa.

Si cand trebuie sa iti fac asigurarea nenorocitii spun ca a lor e cea mai buna, ca dau banii imediat & shit.

Un comentariu:

Andrei CRACIUN spunea...

Eu abia aștept ca unii să mă înscrie automat la o pensie obligatorie. Abia aștept ca statu să facă lucru ăsta ca să mă duc să-i dau în judecată la CEDO.

Nu cred deloc în asiguratori, sunt niște bișnițari de 2 lei a căror singur scop e să facă bani. Mincinoși notorii care au ca target păcălitul unui număr cât mai mare de oameni ... și nu am întâlnit încă asiguratorul care să nu se înscrie în tiparul din filmuleț

ANOSR

ANOSR