joi, 13 august 2009

French shit at it's finest

Da, cu siguranta asta e o fraza care nu credeam vreodata sa ajung sa o spun.

Pentru cei ce ma cunosc mai bine...stiu ca am o mica antipatie pentru amicii nostrii francezi.
Si de ce nu? Au masini proaste, femei urate, mancaruri nasoale, personalitati de kkt si in general majoritatea francezilor care au ajuns la noi in tara sunt niste idioti foarte mari..fara sa intru in detalii.


DAAAR, au 2 chestii care mie mi-au placut mie f mult.

Primul lucru: 4 filme foarte tari, toate fiind bazate pe sportul Parkour, 4 filme de exceptie, nu sunt filme la care sa te uiti cu prietena sau filme la care sa te uiti pentru "a deeper meaning", e un film la care sa te uiti pentru a vedea ce acrobati poate face un simplu om, fara fire, fara efecte speciale...e ceva cu totul si cu totul deosebit. Aceste 4 filme sunt Yamakasi, Yamakasi 2 Les Fils du Vent, Banlieue 13 si Banlieue 13 Ultimatum. Si le recomand cu caldura oricui. Singura chestie proasta e ca sunt in franceza...dar na...va descurcati cumva.

Al doilea lucru: au multe melodii Rap si Hip Hop foarte tari, am ascultat pt prima oara Rap francez acu un an si ceva si de atuncea am ascultat cred ca sute de melodii foarte misto. Si pentru ca sapt trecuta am vazut Banlieue 13 Ultimatum care a avut si un soundtrack foarte tare am zis sa postez aicea cateva melodii marfa, 4 la numar. Ultima nu e chiar rap dar e f tare.













In rest sunt toti o apa si un pamant :D

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR