duminică, 21 februarie 2010

A much needed break

Deoarece in ultimele luni am muncit destul de mult si mi s-a mai eliberat putin munca am decis ca merit si eu o pauza mica.

Asa ca weekendul asta am plecat si eu acasa(a.k.a. la mare).

A fost f misto ca am mancat mancaruri delicioase pregatite de ai mei.

Am fost in oras cu prietenii din Mangalia, pe unii nu ii mai vazusem de un an de zile.

Am lucrat putin cu tata la masina...nu era nimik stricat sau necesar, doar am verificat chestii, dar am lucrat cu tata si a fost asa un "bonding moment" destul de simpatic.

Am fost in vama...desi era tot inchis si ploua putin, dar e vama ce naiba.

M-am jucat cu noul nostru caine.






Nu avem un nume pentru el inca, dar e simpatic si jucaus...si imi place..desi nu prea sunt eu cu animalele.

Am fumat o narghilea cu Alexandra, Calin, Grig, Mihaitza si Mihaela care au venit tocmai din Bucuresti doar ca sa bem o bere.

SI cel ma important, m-am si relaxat putin.

Pacat de drum ca a fost o ceata foarte densa la dus de vedeai doar 3m in fata si a plouat la intors. Dar cat am stat in Mangalia, vremea a fost frumoasa.


Just what the doctor ordered.

2 comentarii:

Anonim spunea...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.

Alexandra Florentina spunea...

Simpatica aratarea aia mica...Apropo, pune-ti si tu optiunea cu "verificarea cuvintelor" la comentarii, ca sa scapi de spam-uri

ANOSR

ANOSR