duminică, 18 aprilie 2010

Prima mea prezentare in Prezi

Am avut putin timp liber si trebuia sa fac o prezentare a unui program si am zis sa incerc si eu Prezi.

E destul de interesant.

Am gasit totusi cateva minusuri, sau poate inca nu stiu eu unde sa gasesc optiunile:
-nu ai multe fonturi sau culori pt text
-nu pot formata textul, in sensul ca toate cuvintele sa fie de aceasi marime
-la fel pentru poze nu pot seta marimea, pot doar aproxima la ochi
-nu pot alinia chestii
-prea putine shapes-uri
- nu pot introduce sunete sau animatii
-nu am un buton care sa il faca sa o ia automat de la inceputul prezentarii

Oricum, o sa mai lucrez cand o sa am timp liber si vedem ce iese.



Am vazut ca uneori merge, alteori nu merge link-ul asa ca daca sunteti interesati de cum arata...puteti da click si AICI.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR