miercuri, 11 august 2010

Un taximetris t cu constiinta incarcata

Acum vreo 2 weekenduri am fost in club de ziua lu Wissam.
Pe la 4 dimineata decidem sa plecam frumos fiecare spre casa lui.
Ca sa nu ma mai duca acasa pe mine Wissam ii zic ca iau un taxi.

Ma sui in primul taxi de la iesire din club...si ii zic destinatia.

La care taximetristul pleaca, face aproximativ 10 metri la care incetineste, si se intoarce cu fata spre mine si imi spune daca cumva am vazut care e pretul lui. Eu zic ca nu. Si aparent avea 2 tarifem unu de zi si unu de seara. Era vreo 3lei/km, la momentul respectiv.
Si inainte sa zic eu orice el imi spune, uite frate e ok daca iti iau 20 de lei?
Si avand in vedere ca plecam din herastrau de undeva de langa ambasada chinei...deci o distanta destul de mare, pretul era mai mult decat corect...cred ca i-as fi lasat mai mult in mod normal.

Chiar mi-a placut gestul lui si am si vorbit pe drum despre chestii interesante...a fost chiar un exemplu ca mai gasesti oameni cu mustrari de constiinta.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR