joi, 1 mai 2008

Viata prin Paris

Am zis sa spun cateva despre ce e frumos si ce nu e frumos in Paris-Franta

O sa incep cu lucruri care nu imi plac:

  • nu prea imi place mancarea, ce carne mananca ei, o manaca de obicei in sange, daca ies in oras tre sa explic foarte mult chelneritei ca eu o vreau foarte bine facuta mancarea, nu mi-a placut niciodata mancare in sange. Din cate am vazut eu pina acuma au 1 milion de tipuri de cascaval da nu am gasit branza ca la noi, asta e o problema :D. Nu prea mananca salam, salam de vara, salam de sibiu, parizer, au un fel de salam sasesc care e deja feliat, au foarte foarte multe tipuri de jambon in schimb.
  • nu imi plac strazile din oras. Eu fac de unde stau, pina unde fac practica 35 km, o ora cu masina si sunt foarte multe strazi inguste, dar inguste de tot, nu prea poti sa te grabesti ca e un singur fir si toti merg incet e ciudat rau
  • nu imi place vremea; aicea ploua destul de mult, suntem la 200 km de ocean si masele de aer cald cu masele de aer rece....bla bla bla+niste geografie la care am chiulit = multa ploaie
  • nu imi place limba; dar na ce sa fac acuma incet incet o sa invat
  • nu imi place ca nu mai am toti prietenii cu care tot ieseam si ne distram, acuma sunt eu cu edy dar era mult mai bine cand ieseam multi la bere in piranha sau in disco
  • nu imi place ca nu mai fac nici o activitate extracuriculara, acasa ma ocupam de camin, de proiecte in organizatie, aveam o viata activa si imi placea
  • Cea mai mare problema e cu fetele in schimb. Aicea fetele sunt nasoale rau de tot, TOATE, e incredibil. In romania fetele sunt grozave. Imi placea cand ieseam pe afara in romania si pur si simplu admiram lumea din jur, era foarte frumos...eh well

Ce imi place:

  • Imi place ca e o experienta noua, o cultura noua, oameni noi, idei noi.
  • Sunt extraordinar de multe lucruri de vazut: am fost deja la turnul eifel, la notre dame, la palatul de la versailles si inca cateva locuri f misto
  • Imi place ce fac la munca. Inainte lucram in proiectare ceea ce insemna numai munca la birou, acuma am si la birou si am si multa munca de teren, ma duc verific masini, discut cu oamenii, e foarte interesant momentan.
  • Ne dau multi bani. Castig mult mai multi bani ca in romania, si desi si cheltui ceva mai mult, raman si cu bani cu care pot sa merg, sa vizitez, sa ii pun deoparte, whatever.
  • Invat o limba noua, da da e franceza dar cine stie cand o sa o mai folosesc :)
  • Gasesti foarte multe haine ma ieftine ca la noi, si foarte multe oferte, cumperi 2 produse si al 3-lea e moca sau la un euro, asta e foarte convenabil
  • Imi deschid noi oportunitati

Una peste alta e bine aicea, e frumos si se merita sa vii macar pentru o saptamana

3 comentarii:

Mishu spunea...

Hai..salam sasesc mai treaca mearga, dar daca ar fi avut Salam de Sibiu ar fi fost chiar culmea =))))

Traian Bruma spunea...

Iti trimitem noi poze cu fete din Romania. 2-3 poze pe zi :)

Anonim spunea...

Hai, te lauzi ca trimiti, dar nu ai trimis nimik :)

ANOSR

ANOSR