vineri, 16 ianuarie 2009

Siguranta si incredere

Ma intorceam in seara asta de la Pub21 si in fata la P7 venise politia si cu 2 masini de tractat sa "curete" ei drumurile, si ce-i drept ridicau o masina care era parcata in statia de autobuz.
Acuma...pentru cei ce nu cunosc f bine regia...desi nu cred, peste drum de camine, chiar pe langa dambovita este un trotuar cam de 2 metri latime dar care nu a fost circulat niciodata in viata lui de catre pietoni. In schimb, dn cauza de lipsei de locuri acolo parcheaza multa lume masinile, pe acel trotuar care in mod normal nu e folosit la nimik. Ideea e ca de curand au pus semne de parcarea interzisa acolo.
Acuma, eu fiind pe jos si avand chef de discutie cu organul legii ma duc la un jandarm/gabor/ceva care era langa masina de tractat si il intreb:

EU: -Buna ziua am si eu o intrebare, peste drum unde este trotuarul, e permisa parcarea sau ridicati si de acolo masinile?
El: - Nu stiu eu, vezi ca e mai incolo sefu care filmeaza din masina, du-te de vorbeste cu el ca el stie mai bine.

La 10 metri distanta era intr-un Logan rosu un Domn Politist care statea la caldurica (incepuse deja sa ninga afara). Chiar atuncea cobora din masina, asa ca ma duc frumos la domnia sa si il intreb:

EU: -Buna ziua am si eu o intrebare, peste drum unde este trotuarul, e permisa parcarea sau ridicati si de acolo masinile?
Organul Legii: - Pai cum sa nu, am ridicat chiar acuma cateva zile niste masini de acolo, nu vezi ca e semn de interzis.
Eu: - Pai da, dar lumea parcheaza pe trotuar acolo, nu incurca deloc circulatia.
Organul Legii: - Pai baiete, in legislatie scrie ca trebuie sa lasi un metru jumate daca parchezi pe trotuar ca sa poata trece pietonii pe acolo.
Eu: -Dar nu trece nimeni pe acolo, desi este trotuar nu este folosit, stau de 5 ani aicea si stiu ca nimeni nu merge pe acolo
Organul Legii: -Mai din punct de vedere legal, nu ai voie sa parchezi acolo.
Eu: -Punct de vedere legal sa zicem, dar dumneavoastra vi se pare moral sa ridicati masinile acelea si ca lumea sa plateasca 6-7 milioane pentru ca nu sunt destule locuri in regie.
Organul Legii: -Mai baiete, tu vrei sa vorbesti cu mine despre chestii morale?
Eu: - Aparent nu, ca nu am cu cine...

Si am plecat...ideea e ca din nou mi s-a dovedit cat de cretini pot fi unii oameni si cat de usor e sa te amuzi putin pe seama organului. Presupun ca el nu prea sa prins de ceea ce am zis eu deoarece nu sunt in arest si nici batut nu am fost ;).

Un comentariu:

Anonim spunea...

pai ca sa vin in suport pentru afirmatiile domnului inginer Ichim: va povestesc o mica istorioara care mi-a fost dat sa o vad "live" ca sa zic asa in metroul nostru bucurestean. mergeam de la Timpuri noi catre grozavesti/regie si la cativa metri de mine era un grupulet de liceeni pusi pe shotii ca orice adolescent in care urla hormonii. Toate bune si frumoase, la Unirii urca doi "dicks-tinsi" domni politisti. Baietii nostri..ce sa fac si ei sa se distreze, incep sa spuna bancuri cu politati... toate bune si frrumoase pana cand spun si bancul acela.. de ce umbla intotdeauana politistii cate doi R: pentru ca unul stie sa scrie si celalt sa citeasca... cum esa si (a)normal, domni nostri "dicks-tinsi" politai se supara si incep sa ii ia la intrebari... la un momentdat, unul din ei le cere actele de identitate baietilor nostri, acestia copi amabili, ii inmaneaza vreo doua carti de identitate la care politistul, catre celalalt, citez: "ia ba si scrie". imediat dupa aceasta se creeaza o isterie generala in intreg metroul, toti celilalti pasageri amintindu-si bancul mai sus redat. Concluzia: nu era un banc...ci doar cruntul adevar. Cinste voua domnilor "dicks-tinsi" politisti!

ANOSR

ANOSR