vineri, 31 decembrie 2010

A pick me up

3 din cele 4 persoane care chiar nu au ce face cu timpul lor si il irosesc citind prostiile mele m-au intrbat de ce nu am mai scris...

E greu...uneori ai chef, uneori ai nu, chestia cu scrisu e la fel ca o relatie de prietenie...exista la un moment dat, e frumoasa, dar nu functioneaza mereu cum ai vrea asa ca mai iei o pauza...

Dar asa ca final de an tebuia sa las un cuvant sau doua.

Ultimele mele craciunuri si revelioane sucked big time, anu trecut si nici anu asta nu am avut deloc chef...sincer nici acuma nu am chef...sa ma duc...sa ma prefac ca totu e ok, ca noul an va fi mai bun...ca lumea e roz...dar na...u gotta do what u gotta do.


In schimb acuma cateva minute am primit un telefon de la cea mai veche si cea mai buna prietena a mea. Credeam ca suna doar sa ma salute.

Si de fapt m-a sunat sa imi multumeasca pentru toate clipele pentru care am fost pentru ea acolo. I-am zis si ei ca daca as fi avut o inima probabil as fi plans, dar asa a fost doar f f dragut.

Oricum, made feel really really good.

Asa ca...orice ar fi...orice s-ar intampla, cat de grav poate sa fie cand ai cativa prieteni pe care te poti baza no matter what...


Asa ca sa avem cu toti un an nou...om vedea dupa ce dreaq facem cu el...


4 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Vei inceta vreodata sa faci pe durul si sa recunosti ca esti si tu om si ca ai sentimente chiar daca nu plangi? Daca nu ai fi avut inima, nu te-ar fi sunat nimeni sa-ti multumeasca pentru ceva.

Nadia spunea...

bai, mie imi place cum scrii asa ca ar trebui sa-ti reamintesti de relatia de prietenie cu blogu mai des.
Si astfel, noi astia care ne pierdem timpul citind ce scrii tu, sa mai aflam si noi care mai e viata ta, daca altfel nu prea ne intersectam
:)

Fotograf Ioana spunea...

imi place cum scrii felicitari amgsit cateva postari foarte interesante

Masaj erotic Pitesti spunea...

un blog interesant am citit cateva articole foarte bune

ANOSR

ANOSR