vineri, 20 iunie 2008

Ce usor e sa pari ciudat cand faci lucruri normale intr-o tara ciudata

De cand am ajuns in Franta, am zis si eu sa incerc sa ma adaptez putin la stilul lor de viata, pentru a ma putea integra mai usor in echipa.
Unu dintre chestiile care ma termina mereu, e faptul ca ei mereu mananca antreu inainte de felul principal de mancare, adica cer o salata, o mananca si apoi dupa mananca felul principal.
Azi in schimb am fost la un fel de cantina, bine ca aicea cantinele arata f f bine, si te costa cam 10-15 euro sa mananci. E, si imi iau eu frumos o salata gen bulgareasca, niste pui cu cartofi la cuptor si un suc. Ma asez frumos la masa cu colegii, si desi ei mancau doar salata, mie mi-a venit sa mananc si salata si puiu in acelasi timp.
Deodata vreo 5 francezi toti se uitau fix la mine ca ce fac, ca de ce mananc deodata, ca nu e bine. E si le-am explicat eu f frumos ca pt mine ei sunt cei ciudati ca la mine asa se manaca si desi am tot mancat ca ei pina acuma, imi place mai mult sa mananc ca la mine in tara, si le explic ca sunt f multe tari care fac acelasi lucru.
Nu am nici o morala, nimik, mi se pare doar amuzant, si cum aveam 5 minute libere am zis sa si scriu acest lucru.
A+

2 comentarii:

Mishu spunea...

Ceva asemanator am patit si eu la Cehi, as in aia au niste ore de masa de te ia durerea de cap @-)

. spunea...

:)) stiu ce vrei sa zici ..si eu mancam salata cu felul principal in Paris si colegii mei nu puteau intelege cum de in Romania se mananca altfel ..asa ca depinde din ce parte a baricadei privesti ;)

ANOSR

ANOSR