sâmbătă, 14 iunie 2008

Having you're cake and eating it too, de ce nu?

Daca nu stiti ce inseamna expresia, folositi naibii google, ca doar suntem in 2008 si veti afla.

Reintorcandu-ne la oile noastre...

Lumea spune ca in viata de cuplu e vorba despre compromis, tre sa lasi si tu de la tine, tre sa te schimbi putin etc. Eu zic ca ar trebui sa faci exact ceea ce iubesti si apoi sa gasesti acea persoana care e foarte fericita si mandra de tine atunci cand te vede pe tine facand acele lucruri.

Acuma ca v-am impresionat cu aceasta gandire profunda care nu prea ma caracterizeaza, o sa incep sa explic.


Ma gandeam ca aceasi gandire ar trebui aplicata si vietii de zi cu zi. Nu intelegeti icna ce vreau sa zic? Va voi explica
In ultima vreme cand vorbesc cu prietenii, si ma mai plang de anumite aspecte ale vietii mele (cum ar fi faptul ca ma simt cam singur pe aicea), desi alte sunt foarte bune (cum ar fi ceea ce fac sau cat castig) toti, absolut toti imi zic, "Lasa ca nu poti sa le ai pe toate" sau "Pai na mai lasi si tu de la tine", sau "Mai oricum e mai bine ca aicea".

Stiti ce? Eu unu m-am saturat de compromisuri, m-am saturat sa ma multumesc cu putin, m-am saturat sa las de la mine. Nu mai vreau sa mai las nimik, vreau sa le am pe toate. Nu vreau mai bine...vreau perfect.
Si de ce nu as vrea asa ceva? De ce sa ma multumesc cu juma de masura? Daca mereu v-om avea aceasta gandire atunci ne ingradim capacitatile, ne limitam pe noi ca persoane, ca ceea ce facem si ca ceea ce putem deveni. Si stiu ca pot obtine orice daca ma chinui destul de mult, pentru ca sunt capabil de foarte multe, si sunt bun la toate, sunt inginer doar :).

De acuma si pina la ultima suflare voi face totu in asa fel incat sa obtin tot ceea ce imi doresc, nu mai fac rabat de la nimik. Pentru ca atunci cand voi acea ultima suflare sa stau impacat ca am facut tot ce am putut pentru mine si pentru ceilalti.

Asta e o cugetare dupa cateva beri, care probabil o sa o sterg in curand. Peace out

2 comentarii:

Mishu spunea...

sa mor io..nu stiam ca esti asa profund :)))

Iribiri spunea...

Nu vreau sa dau in religie, dar de multe ori gandirea asta cu "mai lasa de la tine", "nu le poti avea pe toate" vine din ideea "multumeste-te cu ce ai" din religia ortodoxa. Sunt perfect de acord cu tine si de multe ori m-am lasat influentata de oamenii care mi-au zis "multumeste-te cu ce ai". Nu faceti ca mine! Intotdeauna se poate mai bine!

ANOSR

ANOSR