marți, 6 ianuarie 2009

Cea mai tare inventie

A se citi pina la capat- poate fi interesant spre sfarsit

Am primit in seara asta un link la un forum, unde oamenii dezbateau care e cea mai tare inventie din lume.
Deja cred ca e de comun acord ca cea mai importanta inventie a fost roata, bine ca unii mai zic si de foc...care nu e o inventie, e o descoperire.
Oricum, neavand ce face m-am apucat sa google-uiesc(termen tehnic de inginer) putin sa vad daca mai e ceva schimbat. Si am gasit cate ceva...
-Cea mai rea inventie a lumii este Bomba Atomica(go figure), pe locurie 3,4 si 5: pedeapsa cu moartea, sacii de plastic(bine asta de cand cu toata ecologia, ca acu' 20 de ani erau absolut grozavi) si cartile de credit. Locul 2 nu am gasit.
-Cele mai bune inventii sunt penicilina,egalitatea in drepturi pentru femei si pilula contraceptiva...acuma eu nu inteleg de ce e nevoie de egalitate in drepturi pentru femei...daca o sa fim toţi egali cine ne mai calca hainele? (asta e o gluma...but wait).
-Cea mai importanta inventie din ultimii 200 de ani aparent e bicicleta. Din ultimii 50 de ani, si crucial pentru dezvoltare ar fi cipul cu silicon.
-Cea mai importanta inventie auto...multi spun ca e motorul cu ardere interna, dar nu sunt de acord, si cum eu scriu aicea eu consider ca e "caroseria deformabila controlat in caz de coliziune" si centura de siguranta...si tot ce se mai pune pe acolo sa ii salvezi pe fraieri.

Bine pe forum erau trecute chestii gen:
  • toaleta
  • telecomanda
  • internetu(aicea e ceva)
  • bordelu :D
  • prezervativul
  • berea
  • coca cola
  • tutunul....cam pe aicea m-am enervat mi-am dat seama ca sunt numai idioti pe acel forum si l-am inchis.
  • aaa mai era un bou care a zis ca cea mai tare inventie sunt banii, pentru ca fara banii nu ar fi fost manele, dar il ignoram.
Si m-am gandit. Pentru noi ca oameni, cea mai importanta inventie(si da nu sunt sigur daca e inventie...dar din nou...eu scriu aicea, nu voi) ar fi comunicarea. Chiar vorbeam cu o prietena despre asta azi. Cel mai important lucru e comunicarea...fara comunicare nu as fi putut scrie acuma aicea, voi nu ati fi putut citi...nu ne-am fi inteles, nu am fi putut sa relationam unii cu ceilalti...cel putin nu prea bine...si sex, ar fi cam greu to get laid fara sa vb cu ea inainte(ca doar tre sa intrebi cu sau fara...). Nu o sa stau sa explic exact de ce e comunicarea cea mai tare inventie...pentru ca nu despre asta este vorba in acest post, just my opinion.

In schimb...pt mine personal, ca persoana, ca individ, cea mai tare inventie este wait for it...Muzica.

Ce este muzica:
MUZICA, (4) muzici, s.f. 1. Arta de a exprima sentimente si idei cu ajutorul sunetelor combinate intr-o maniera specifica. 2. Stiintă a sunetelor considerate sub raportul melodiei, al ritumului şi al armoniei. 3. (Adesea fig.) Creatie componistica, melodie cantec; p. ext. executare sau audiere a unei compozitii muzicale. ◊ Expr. (Fam.) A-i face (cuiva) muzică = a-i face (cuiva) gălăgie, scandal. 4. Orchestră. ◊ Muzică militară = fanfară. Muzica sferelor = pretinse sunete bizare emise de vânturile solare şi de pulsaţiile corpurilor planetelor; cântecul planetelor. – Din lat., it. musica, fr. musique, germ. Musik.

De ce muzica?
Pentru ca fara muzica eu nu pot concepe viata, fara muzica as fi mai sarac, fara muzica as fi trist.
Ma gandeam ca de-a lungul timpului au inceput sa imi placa lucruri noi iar chestii vechi au inceput sa nu mai imi placa...cum ar fi numai imi place sa conduc dar imi place sa invat chestii noi, nu mai imi place sa ma uit la televizor, dar imi place sa ma uit la documentare despre educatie & stuff. ETC.
Singurul lucru constant din viata mea...absolut singurul a fost muzica. Chiar daca sunt in cele mai fericite momente(petreceri, sex, aniversari), ascut muzica sau in cele mai proaste(aicea nu mai dau exemple ca sunt prea multe) din nou ascult muzica. Prietenii vin si pleaca, si da toti ziceam friends 4 ever dar mai ziceti-mi cati dintre voi beti acuma o bere cu colegu de banca din clasa a I-a, sau de la gradinita, problemele la fel vin si pleaca, greutati intampinam dar reusim sa le trecem, dar muzica e pentru totdeauna.
Muzica te imbarbateaza atunci cand ai nevoie, iti alina suferinta atuncea cand...ohh,well...suferi, iti da incredere in fortele tale atuncea cand nimeni nu poate face asta, te binedispune cand nici alcoolu nu o poate face(da chiar. imi place muzica mai mult ca alcoolu...si stiti cu toti cat de mult imi place mie alcoolu :D), te scoate din cele mai proaste momente din viata ta.

Aveam altfel ideile in minte cand am inceput sa scriu asta...dar nu prea imi iese. Ideea e ca eu nu stiu ce m-as face daca de maine nu ar mai exista muzica. Pe mine sigur m-a ajutat in cele mai negre si mai urate momente din viata mea, si m-a delectat in cele mai bune momente. Si cel mai tare e ca exista cate o melodie pentru fiecare stare prin care trecem: suparare, fericire, ura, dispret, anxietate, oboseala, frica; e diferita pentru fiecare dar are acelasi efect...

Si muzica, fata de sticla cu alcool care poti sa o imparti doar cu cativa prieteni, o poti imparti cu toata lumea.

Eu unu nu vreau sa traiesc intr-o lume fara muzica...voi?

2 comentarii:

Iribiri spunea...

De data asta am citit tot postul.Da!Prima oara am renuntat din lipsa de timp. Chiar nu stiu prea multe despre muzica, dar intr-adevar iti face viata mai frumoasa. Si ca sa fiu eu Iribiri, sexul si muzica merg la fix. :D

Mishu spunea...

ma, nici eu nu as putea sa traiesc fara muzica. Dar parca atunci cand faci sex vreis a o cfaci in liniste, sa poti sa te concentrezi la maxim cand e cazul (exceptie: atunci cand ti-o tragi cu cantec :D)

ANOSR

ANOSR