luni, 12 ianuarie 2009

Placerea de a conduce

De mult timp, mie nu mai imi place sa conduc.
Bucurestiul este atit de aglomerat incat iti e mult mai usor sa mergi cu metroul. Iti taie orice pofta de a merge cu masina in timpul zilei. Iar ceilalti soferi smecheri te pot scoate din minti. De asemenea de la drumurile care le-am facut pe autostrada soarelui, mi s-a cam scarbit de a conduce si la drumuri lungi...ma plictiseste. Si cam de fiecare data cand mergeam cu masina undeva, mai intai incercam sa merg cu masina altcuiva, si daca nu era alta masina o luam pe a mea dar de multe ori lasam pe altii sa conduca(bine trebuia sa am incrdere in ei).
In schimb in seara asta ma plictiseam...nu aveam ce face, si l-am sunat pe Wissam sa iesim in oras sa mancam ceva. Si am luat masina. Dar era putin trecut de 21 si orasul era super liber, ceva ciudat pentru Bucuresti. A fost foarte tare, am ascultat niste muzica buna, m-am plimbat prin oras, m-am intalnit cu un prieten bun, am mancat o pizza ok, a fost chiar placut.
Si l-a intoarcere am ocolit putin ca ma mai plimb cateva minute in plus. E foarte tare aceasta legatura intre om si masina daca nu te streseaza cateva mii de masini din trafic. Esti tu masina, Bucurestiul si muzica buna...e ceva deosebit.
Ma bucur ca m-am plimbat, mi-am limpezit mintea si m-am simtit bine, m-am relaxat. Si m-am gandit...cred ca pe la 2 dim o sa mai ies putin ca oricum nu pot sa dorm.

PS: am luat primul examen de la master cu nota 10 :D. Sunt un erou.

Later post: la 2 dimineata e foarte marfa sa te plimbi cu masina in Bucuresti, tot orasul este linistit, si desi nu este bine pentru mediul inconjurator e foarte bine pentru mine :)

3 comentarii:

Iribiri spunea...

Sa stii ca esti un norocos. Si eu ma plimb noaptea prin Bucurestiul minunat cu micul gigant (ziua iau metroul), dar surpriza! Pe la 4 dimineata am stat de 2 ori la semafor ca era aglomeratie. Era vineri seara.. intr-adevar.. Intr-o alta seara pe la 2 am nimerit iar o mica coada.. n-are lumea somn.
P.S.Felicitari pentru nota!Da-te dreq de inteligent simpatic!

Alexandra Florentina spunea...

Tu, maşina şi Bucureştiul : ce combinaţie naturală. Parcă ar fi Eminescu, teiul şi condeiul. Frate, ce atâta plimbat cu maşina? Te dau banii afar' din casă şi îi dai pe benzină, să poluezi aerul? Plus de asta, mai sunt mii de oameni care au pasiunea asta, de a fi ei cu maşinuţa, motiv pt care e foarte aglomerat. Anyway, la drum lung e bună. Haidi pua :*

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=f_MvWltZ0nw

ANOSR

ANOSR