miercuri, 28 octombrie 2009

Tradare

A fost prima mea iubire.
A fost singura la care am tinut cu adevarat.
A fost singura care nu m-a mintit niciodata, care nu a umblat cu altii, care ma iubea doar pe mine.
A fost singura care era doar a mea.
Era mereu alaturi de mine, si la bine si la greu.
Am trecut prin multe impreuna, am ras, ne-am enervat, ne-am simtit bine.
Toti prietenii mei o cunosteau si o placeau.

Si desi stiam ca la un moment dat o sa trebuiasca sa ne despartim, si eram foarte constient ca acel moment se apropie din ce in ce mai mult, parca totusi in mintea mea ma minteam ca totul va fi ok, si ca vom putea fi impreuna pentru totdeauna.

Dar in acelasi timp parca stiam ca am nevoie de alta, ca e timpul sa merg mai departe, si in urma sa las doar niste aminitiri placute.

Asa ca am facut ceea ce speram ca nu voi face niciodata, a trebuit sa ne despartim.
Am tradat-o.
Desi ea a fost mereu alaturi de mine, eu m-am intors cu spatele la ea, si nu mai e cale de intoarcere acuma.

O sa imi lipsesti, o sa imi fie dor de tine, si sa stii ca mereu cand vad pe alta care seamana cu tine pe strada ma gandesc la clipele frumoase care le-am avut impreuna. Nu o sa te uit niciodata.

La revedere Magdalena!









Da draci copii, cu parere de rau am renuntat la iubita mea Magdalena pentru una mai tanara si mai in forta. Si desi e mai frumoasa parca ii lpseste acea personalitate care o avea Magdalena mea. Dar viata merge inainte :D.





Si nici nu reusesc sa ma gandesc la un nume nou...si parca tot magdalena sa ii spun...ar fi cam urat din partea mea.

Om vedea in timp.

Singura alinare e ca am avut Opel Vectra, si acuma am tot Opel Vectra, doar mai nou...deci sunt cat de cat fidel

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR