vineri, 16 octombrie 2009

Ideea e buna dar mesajul e prost

Cu toti am vazut sau am auzit cel putin odata daca nu de o mie de ori ca trebuie sa salvam planeta de la distrugere. Ca trebuie sa fim mai ecologici, sa sortam deseurile sa nu tinem lucrurile in priza atuncea cand nu le folosim, trebuie sa reciclam, sa mergem mai putin cu masina si mai mult cu mjloace de transport in comun.
Si e bine sa reciclezi, e bine sa nu mai poluam aerul si chestii de genul asta. Mesajul pe care imaginea de mai sus il transmite mi se pare ok cat de cat.

Toate acestea sunt idei bune in fond si ca principiu.

In schimb, un mesaj care mie mi se pare ca este transmis foarte prost este ca noi trebuie sa salvam planeta, ca planeta moare din cauza noastra.

Ceea ce nu este chiar adevarat.


Sa va explic de ce:

Daca noi continuam cu poluarea si cu distrugerile care le facem in acest moment e posibil sa ducem planeta foarte aproape de distrugere, e posibil sa o facem foarte bolnava.

Dar nu planeta va fi cea care va muri sau va fi distrusa. Ci noi. Pentru ca in momentul in care ea nu ne va mai putea sustine pe noi, noi suntem cei care vor disparea de pe fata pamantului. Pamantul nu pleaca nicaieri va fi aicea mult timp de acum incolo.

Si oricat de rau am putea noi sa nenorocim aceasta planeta, ea cu siguranta isi va reveni incet incet cand noi nu vom mai fi. Ca va dura un an, 1000 de ani sau 1 milion de ani dupa ce noi vom disparea e un mic detaliu. A mai facut-o de 2 ori, cu siguranta o va mai face odata.

Ideea de baza e ca noi nu trebuie sa salvam planeta ci pe noi insine de la extinctie, ca daca o sa continuam in ritmul asta...vitorul nu suna bine.


Si nu sunt eu eu ecologist mai deloc dar era vorba de un mesaj care se transmitea putin eronat in opinia mea.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR