luni, 23 noiembrie 2009

Obosit

Toata vara cand era cald si frumos am stat la birou.

Acuma de a venit frigul si ploile astea nenorocite am reinceput si noi munca pe teren.

Si daca inainte lucram 20 de zile cu 10 libere, acuma colegul meu care trebuia sa ma schimbe a plecat in Iran(la caldura) si am ramas eu pe aicea.

Si in general sunt rezistent la oboseala...dar acuma mai si conduc intre 100 si 300km pe zi, mai stau si 10 ore in frig si ma epuizeaza efectiv. Si e si frig d-ala nenorocit de iti intra in oase si nu mai iese, si te oboseste si mai tare.

Ajung acasa rupt de oboseala...in fiecare seara, ceea ce nu mi s-a mai intamplat niciodata.

Si weekendul asta pt ca nu mai rezistam le-am zis superiorilor ca nu ma intereseaza ce se intampla...eu plec 2 zile acasa...si am plecat, dar parca tot nu am reusit sa imi revin.

Sper sa imi revin in curand ca parca pe zi ce trece ma simt mai obosit...

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR