joi, 11 martie 2010

26

De vreo saptamana sau doua am implinit 26 de ani.

Erh...sunt chiar mai bataran decat eram inainte.

In scihmb anul asta fata de ceilalti ani in care de ziua mea faceam o petrecere mare mare de tot unde ne imbatam toti si ne faceam de cap, am ales sa nu imi mai sarbatoresc ziua.

Nu am mai simtit necesar sa sarbatoresc inca un an trecut. Mi-a ajuns.

Chiar de ziua mea desi a picat sambata, m-am dus la munca ca sa treaca timpul mai repede.

Totusi am primit foarte multe mesaje sau telefoane ceea ce a fost dragut.

Multi colegi de liceu si-au amintit de ziua mea, ceea ce mi s-a parut marfa.

In schimb nici macar unu din colegii mei de facultate nu m-a sunat, in afara de Susa. Ceea ce e destul de trist mai ales ca timp de multi ani de ziua mea mereu ne faceam toti de cap, si mai ales ca in perioada asta eram mai multi la gramada care isi sarbatoreau ziua si mereu se stia ca februarie-martie...e perioada de chef. Dar am invatat ca multi dintre acei colegi au fost degeaba, si nu ar trebui sa imi mai pese. Dar chiar ma asteptam ca dintre toti Radu, Dvornic, Blonda si Sandu sa tina minte, eu inca nu le-am uitat niciodata ziua...dar cred ca e timpu'. Lor sa le fie bine.

In schimb m-a bucurat mult ca 4 foste prietene mi-au trimis urari, ceea ce e misto pentru ca eu mereu am incercat sa raman in relatii amiabile cu fetele cu care am umblat, pentru ca am umblat cu ele pentru ca erau niste persoane pe care le apreciam si respectam.


Asa ca ziua de 27 februarie a trecut pe langa mine ca orice alta zi...numai ca sunt mai batran :).

2 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Da la anu tre sa o sarbatoresti cumva, ca nah, o sa faci 27 de ani pe 27 februarie. Nu cred ca ar trebui sa te superi pe oameni ca au uitat sa-ti zica la multi ani de ziua ta. Unii oameni pur si simplu nu tin minte. Dupa 3-4 luni de relatie, Speed nu stia data mea de nastere. Dupa vreo 2 luni de relatie, Mihai nu stia data mea de nastere. Dupa 4 ani de liceu si doi dupa, eu nu stiam data exacta de nastere a lu Camy. Da noi sa fim sanatosi ;)

BLD spunea...

In case u don't remember...i called u on your birthday!!actually the day after, but still i didn't forget! i'm just always late for everything ;)
P.S.: nu e ok atitudinea ta! zici ca esti in pragul sinuciderii, dude! wake up and smell the coffee!!!!!

ANOSR

ANOSR