sâmbătă, 6 martie 2010

Change

Aseara am iesit la un ceai fierbinte(as fi iesit la o bere dar sunt racit putin).

Si stateam si vorbeam cu niste persoane care ma stiu de ceva vreme si mi-au zis ca in ultima vreme lor li s-a parut ca m-am schimbat, ca am devenit mai calm si mai amabill, ca e pentru prima oara cand m-au vazut cerandu-mi scuze.

Pe naiba, lumea nu se schimba, ramane mereu aceasi, posibil sa se ajusteze putin sau in anumite circumstante sa se comporte diferit.

Dar nu ne schimbam, cel putin nu voit, posibil doar sa fii foarte fortat de imprejurari, dar si atuncea schimbarea e grea.

Le-am zis ca probabil e din cauza oboselii, am muncit destul de mult anul acesta si am dormit putin.
Dar nu m-am schimbat, cel putin cu siguranta nu in bine.

Am zis ca am nevoie doar de putina odihna si i'll be once more the guy that u love to hate.

Peace out!

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR