vineri, 17 aprilie 2009

My new job

Imi zicea cineva sa scriu cateva cuvinte despre noul meu loc de munca.

Lucrez la o firma de prospectiuni geologice si geofizice, ceea ce inseamna ca noi cautam petrol si gaze naturale prin tara cat si prin strainatate.

In mare ma ocup de mentenanta unor vibratoare seismice.

Sunt niste camioane destul de mari de 32 de tone care au dedesupt o placa care o fixezi pe pamant si vibreaza cu o anumita intensitate si frecventa. Unda se reflecta din pamant, este captata de niste senzori si astfel vedem ce se afla sub pamant. Ca un fel de ecografie sau cum bati intr-un pepene sa vezi daca este copt.



E slujba interesanta care are si avantaje si dejavantaje.

Avantaje ar fi
-lucrez cu niste echipamente destul de interesante care nu prea le gasesti pe oriunde.
-o sa invat niste chestii destul de misto
-pot sa ma plimb cu niste camioane mari de tot care era un vis de cand eram mic
-ma platesc ok
-am o functie de conducere si o echipa in subordine


Dezavantaje:
-stau 20 de zile pe teren si dupa am 10 zile libere, ceea ce e destul de greu ca sa intretii niste relatii normale cu familia, prietenii
-ma trezesc in fiecare zi la 6 dimineata si ajung inapoi la hotel la 6-7 seara
-oamenii de la mine din echipa desi sunt foarte de treaba si imi place de ei sunt oameni care au terminat doar liceul sau profesionala si e greu sa porti o conversatie despre ceva mai mult decat femei, bautura si sport...ceea ce uneori e putin frustrant.
-seara cand ne intoarcem de la munca, lumea este obosita si nu mai are chef de o bere sau sa jucam o tabla ceva, ceea ce este foarte frustrant ca devii oarecum mecanizat, munca, masa, dus, somn


Problema cea mai mare e ca stau departe de prietenii mult timp si de ceea ce mi-ar face mie placere cu adevarat sa fac dar na cu totii facem sacrifcii.
Plus ca eu consider ca daca vrei sa cresti in general trebuie sa fii inconjurat de oameni mai destepti ca tine, ca sa ai de la cine invata.
Ma uitam si la fostul loc de munca la cei din conducere in afara de 2 fete care le consideram eu destepte, de fapt una desteapta cealalta putin destepata mai mult tuta; toti erau niste dobitoci si astfel aceste 2 fete nu prea aveau cum sa progreseze in vreo directie...dar na

Om vedea cum progreseaza treaba in timp...

2 comentarii:

Denisa spunea...

De ce, dear?

Mishu spunea...

Pai pentru situatii din astea s-a inventat Unirea: nu ai ce conversatie sa porti, dar bei Unirea :)))

ANOSR

ANOSR