miercuri, 22 aprilie 2009

Tradare

     O sa tradez pe una din cele mai speciale fete din viata mea. Ne stim de mult timp, am avut multe clipe frumoase impreuna, a fost alaturi de mine si la bine si la greu, dar e timpul ca drumurile noastre sa se desparta. We both have to move on. O sa fie greu, o sa ma gandesc mult timp de acuma incolo la ea dar am nevoie de alta mai tanara.




E vorba de magdalena.


     Am decis sa o dau si sa imi iau una mai tanara, mai vioaie, mai plina de viata. In urmatoarea perioada o sa fac mai multe drumuri si o sa vreau sa imi iau o masina mai sigura cu multe airbag-uri, cu aer conditionat si sa fie si diesel. Asa ca din seara asta voi incepe cautarile pt noua magdalena. Tot Opel, tot Vectra numai ca model Vectra C, 2003-2005 1.9 TDI. Daca stiti cumva vreuna de vanzare va rog sa imi comunicati.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR