duminică, 20 septembrie 2009

E ceva si cu medicina asta.


Mi-am facut 3 seturi separate de analize la 3 laboratoare diferite, am fost consultat de 4 doctori diferiti, am facut o radiografie, o eckografie(aia a fost amuzanta ca l-am intrebat pe doctor daca sunt insarcinat) si un exudat.

De ce am facut toate astea?

Pai prima oara au zis ca am hepatita, am facut analizele la Buc care trebuia sa vina in 8 zile dar au venit in 2(nu imi pot inchipui cum naiba de la 8 zile treci la 2 dar na...mersi).
Fiindca nu a reiesit ca as avea hepatita B din testele alea am reluat toate testele pentru Hepatita, poate a fost o greseala, am facut si pt pneumonie plus pentru infectii & shit (probabibl daca eram doctor as fi fost mai atent la ce exact spuneau, dar eram atent doar la cat sange imi luau). Atunci am facut si radiografia si Eckografia. A si in Mangalia testele sunt gata in aceasi zi.
Tot nimik.
Asa ca din nou mi-au luat sange sa ma testeze pentru iar nu stiu cate chestii, printre care si glomerulonefrita (mi s-a parut amuzant numele de asta am retinut) si mi-au luat si un exudat.
Ca sa nu mai vorbesc de consultatii, tensiuni..si prostii dalea...m-am plimbat zilele astea de la doctor la doctor parca ea sarbatoare si eu mergeam cu colindul.

S-au si intalnit vreo 3 doctori sa discute despre cazul meu, unul dintre doctori mi-a spus ca i se pare f interesant, tot nimik.

Asa ca atitea progrese in medicina asta moderna dar tot nu imi poate spune ce naiba e in neregula cu mine.
Intre timp mi-au dat ceva intravenos, niste moldamin direct in fund :) si niste pastile care aparent ajuta la multe chestii diferite...sa vedem ce iese.

A, si cand ajung la buc ar trebui sa ma testez pt H1N1, ca cica ar fi posibil sa fi avut gripa porcina...si cica aparent nu la toti se manifesta la fel...adica oricum aveam toate simptomele alea de la televizor dar nu au fost severe..cica unii pot trece peste ca peste o gripa normala...altii mor a doua zi...kkt.

Dar intre timp mie tot imi e rau, tot sunt obosit si tot am frisoane...dar na...speranta moare ultima.

Dar maine ma duc la Institutul National de Boli Infectioase Prof. Dr. Matei Bals, aparent e cel mai bun, si daca nici ei nu rezolva nimik, o sa il sun pe Dr. House si poate rezolvam atuncea...ca mie mi-a ca ajuns

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR