joi, 17 septembrie 2009

O problema nu vine niciodata singura

Spuneam sapt trecuta ca am fost sambata seara la o petrecere si nu am baut...care de una singura ar fi o mare problema...dar pe langa asta mi s-a si facut rau a doua zi.

Eh, a continuat sa mi se faca din ce in ce mai rau in zilele ce au urmat si acuma sunt suspect atit de Pneumonie cat si de Hepatita B, aparent nu ajungea una singura(in caz de va intrebati cum de si una si alta...am o gramada de simptoame..care le indica pe amundoua...adica i'm fucked up real good ;) )...kkt

Si ma enerveaza atit de mult cand sunt bolnav ca ma simt atit de neputincios si neajutorat, si nu imi place deloc sentimentul ala cand tre sa depinzi de alti sa aiba grija de tine.

Si dupa ce ca le-am dat 2 litri de sange ieri celor de la CMU sa imi faca 5 mil de teste, deabia joi o sa primesc rezultatele sa vad daca am Hepatita sau nu ceea ce e foarte stresant, pentru ca daca as avea pneumonie ar fi usor..pastile, injectii, chestii. DAAAR daca e sa am hepatita, din cate am inteles tmp de 6 luni tre sa tin regim ceea ce inseamna ca nu mai pot sa mananc porc, care e alimentatia mea preferata.


A si am mai si slabit 6kg adica vreo 30% din greutatea mea totala.

Ma bag la somn ca maine ma duc sa fac si ecografii radiografii si alte "fii" dastea.

Noi sa fim sanatosi, ca boala vine singura.

UPDATE: La 5 min dupa ce am publicat acest post a inceput sa imi curga si sange pe nas, care nu are nici o treaba cu nici una din problemele mele, si nu mi-a mai curs sange pe nas de fff multi ani. o sa fie o sapt fun sigur.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR