sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Azi oboseala, frigul si graba si-au spus cuvantul.

Am de aproape 8 ani de zile carnet si muuuuulti km si pina acuma nu am avut nici un incident cauzat de mine.

Azi in schimb, aveam o urgenta la o electronica de la un vibrator si dadeam cu masina cu spatele pe un drum foarte ingust cu santuri pe stanga si pe dreapta si am cazut cu masina intr-unul din santuri.

Nu a patit nimeni nimik, era sa se rastoarne, dar s-a proptit intr-o piatra si s-a blocat. Bine, ca nu imi era mie ca ma rastorn...ca as fi meritat-o, dar mai aveam pe un coleg in masina si l-as fi avut pe constiinta, care e deja cam incarcata.

Si colac peste pupaza, directorul de proiect era fix in spatele meu, si a venit si mi-a si tinut o morala de zile mari cum sa nu ma grabesc si altea alea, pina am ridicat tonul la el si i-am zis sa ma lase in pace.

Noroc ca o ora si jumatate de chin mai tarziu am reusit sa o scoatem si nu avariasem absolut nimica la ea.

ufff...ma gandesc acuma ca maine e o noua zi, o noua bucurie...azi am stat 13 ore pe teren

I need to be more carefull, si poate si sa dorm mai mult de 3-4 ore pe seara...

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR