miercuri, 13 ianuarie 2010

The Blind Side


Am vazut acum cateva zile un film inspirat din fapte reale care mi-a placut foarte foarte mult.

The Blind side:
"
The story of Michael Oher, a homeless and traumatized boy who became an All American football player and first round NFL draft pick with the help of a caring woman and her family.
"

Nu o sa stau sa spun de ce e atit de extraordinar acest film, trebuie sa vedeti voi insiva.


Si daca l-ati vazut, mi-a placut la nebunie cand Anne ii prezinta lui Michael camera in care o sa stea, el se uita la camera, la birou si calculator si spune:
-Never had one
-What? a room all to yourself?
-A bed.

Daca as fi avut o inima sau suflet cu siguranta as fi plans putin...dar am renuntat la ele de mult, asa ca mi s-a paurt doar foarte tare momentul.


Oricum, acesta e absolut un film must see.


Enjoy.



Un comentariu:

Alexandra Florentina spunea...

Daca le ignori, nu inseamna ca nu le ai. Eu cred ca ai si inima si suflet si sunt si bune. Nu tre sa plangi ca sa arati ca te-a sensibilizat ceva.
P.S.: Eu as putea sa omor un iepuras si sa-l mananc ;)

ANOSR

ANOSR