marți, 8 iunie 2010

Continuam schimbarea

Dupa ce am schimbat locul de munca, si inca cateva aspecte care tin de sanatatea mea(legat de chetii nocive alea alea :d), am zis ca e timpul sa mai continui.

De cand ma stiu am tot incercat sa ma ingras, de la vitamine, la slanina, la porc la mancat regulat, neregulat, dimineata, seara la steroizi si anabolizante...si niciodata nimic nu a mers.

Acum am gasit pe cineva care acum cativa ani arata ca mine si a luat niste nutritive & shit si s-a facut mare.
Asa ca am decis sa mai incerc odata. Si daca tot ma puin pe ingrasat, cativa prieteni m-au convins sa ma apuc si de sala...Asa ca de luni m-am apucat de sala.
Urasc sala, e greu, e obositor, miroase urat, toata lumea e mai bine facuta ca mine, toti poa sa traga/impinga/mute mai mult ca mine...dar sper sa nu renunt.
Am decis sa ii dau 3 luni...sa vad ce iese, poate poate...sper sa nu cedez pe parcurs. Om vedea.

Intre timp...am decis ca trebuie sa incep sa ma distantez incet incet si de anosr...probabil e ceva ce trebuia sa fac demult...sau poate nu...nu stiu...dar m-am saturat de cate persoane se tot schimba, sau cati incep sa minta sau devin tarfe...si nu mai am chef sa le suport...asa ca i'm gonna slowly take small steps back. Baby steps.

Om vedea ce urmeaza...

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR