sâmbătă, 19 iunie 2010

The thing in my chest which moves that black sludge throug my veins

Acuma 2 zile stateam de vorba cu Lidia; ceea ce se intampla destul de rara
Si nu mai tin minte despre ce vorbeam dar la un moment dat imi spune ca ea nu a mai vazut niciodata un om ca mine care sa nu fie emotionat de nimik.
La care eu imediat raspund ca nu e adevarat.
Si lidia ma pune sa ii zic o chestie care ma emotionat pe mine.
Si m-a blocat.
Pentru ca intr-adevar, nu prea ma emotioneaza pe mine lucrurile, nu prea sunt genul de om sentimental...si nu prea ma apropii de oameni, nu in adevaratul sens al cuvantului.
Si chiar ma gandeam...ca in afara de filmul "A beautidull Mind" si odata demult o prietena...nu cred ca m-a emotionat ceva in viata asta.
Si ea imi spune cum pe ea o emotioneaza copii sau florile sau surprizele sau chestii din sticla(asta chiar nu inteleg).
Ideea e ca si mie imi plac copii, sau imi place muzica, sau tin la prieteni...dar pt mine e o diferenta mare intre a-ti place ceva si a arata emotii.
Nu stiu de ce, nu stiu ce e in neregula cu mine...dar avand in vedere ca singura data in care am afisat si eu emotii s-a intors urat impotriva mea...it's better this way for me...

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR