miercuri, 2 iunie 2010

Oameni prosti.

Desi mi-am dat demisia de la Prospectiuni(locul cu vibratoarele)...inca mai am adresa de mail de acolo si inca mai primesc mailuri interne...nu o fi corect...dar i don't care. Din timp in timp mai citesc si mailurile lu sefu ca mi-a zis parol, caa sa vad ce se mai intampla pe teren...si sa pastram legatura asa.

Si azi am primit o oferta interna pentru o tabara de copii in Anglia pe mailu de prospectiuni.

Acuma, eu castigam ok acolo ca nu eram asa de multi care sa faca ce faceam eu; dar salariu mediu pentru angajati cred ca e undeva la 15-17 milioane in mana.

Acuma, gandindu-te la asta, o cocoana de la Hr a trimis un mail in care spunea ca poti sa iti trimiti odrasla 2 saptamani in Anglia, nu conteaza unde, la incredibilul pret de....

de...




de...

100 de milioane de lei vechi(totu inclus).

Eu cred ca acea cucoana e cazuta in freza, ca nu poti cere 100 de milioane unei persoane care poa sa puna maxim 1 mil departe pe luna, desi nici aia nu o pui cand ai un salariu mic plus copil...macar de facea o oferta speciala sa dai un rinichi si sa iti trimiti copilul in anglofonia.

Dar totusi, cred ca si-a dat seama ca e putin cam scump...asa ca a pus si pretul pentru o tabara in tara pentru cei care nu au bani destui:

Pret pe copil/serie de 6 zile: 1176 RON
Reducere speciala 10% pentru angajatii Prospectiuni

Acuma, oi fi eu nebun...dar tot mi se pare mult pt o tabara de copii, pt 6 zile. Dar poate sunt eu zgarcit si nu imi dau seama...dar ma gandesc ca pt copii nu poa sa fie cazarea mai mult de 50ron/zi si mancarea la fel...deci 100ron/zi=>600roni... desi cu siguranta daca ma pun sa caut gasesc mult mai ieftin.

Erh...

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR