sâmbătă, 12 decembrie 2009

I miss my week-ends

Ieri seara am ajuns acasa dupa munca, am facut o baie, am mancat si pe la 8 fiind super obosit vroiam sa ma bag in pat sa dorm ca a doua zi iar ma trezeam al 5 dim sa plec la munca.


Cand colo vad pe fratimiu si pe prietena lui ca se aranjau sa iasa in oras. Intrigat ii intreb cum de ies in timpul saptamanii, nu au munca, nu tre sa se trezeasca devreme, alea alea.

Si ei imi zic...baaai e weekend bai, nu se lucreaza.

Eu daca lucrez in fiecare zi, indiferent daca e weekend sau nu nici nu bagasem de seama ca e vineri seara. M-am simtit ca dreaq, mai ales ca stiu ca pina pe data de 23 nu o sa am o zi libera...Posibil luni sa ma duc mai tarziu sau intr-o zi sa plec mai devreme dar tot trebuie sa ma duc la munca...

Imi e putin de tot dor de un program normal si o munca la birou. Bine cred ca e si frigul asta nenorocit care ma face sa vreau asta. Azi au fost -1.5 grade si am inghetat ca un carnat pe camp. Si baietii imi spuneau ca daca acuma ma plang sa vad eu cum o sa fie cand vine vremea rea...(adica asta e aia buna :)) )

Bine ca dupa ce m-am bagat in pat a venit Calin la mine sa fumam o narghilea si am stat pina la 1 si dupa am mai stat sa vb cu Nicoleta despre petrecerea umanitara si sa mai vb putin despre ultimele detalii e partea a doua si dupa am mai cautat niste chestii pe net.

Cand m-am uitat la ceas...se facuse 4 :) asa ca am dormit doar 1:15h.

Si acuma am pus alarma sa sune si am un Nokia nenorocit si imi spune: 5:43h remaining till allarm.

Sa il ia naiba :)

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR