sâmbătă, 19 decembrie 2009

No good deed goes unpunished

"No good deed goes unpunished"- E o fraza care am simtit-o de prea multe ori pe pielea mea. Nu o sa stau sa enumar toate pataniile dar doua m-au deranjat mai mult.


In fiecare an OSE impreuna cu alte organizatii din Bucuresti organizeaza o petrecere umanitara in cadrul careia strangem bani si jucarii pentru niste case de copii.
E o actiune care mie mi se pare foarte tare si mereu reusim sa adunam foarte multe lume buna si sa ne si distram in timp ce ajutam pe altii.

Din pacate pe mine ma costa cam mult.

Anul trecut de exemplu am rugat si colegii de munca sa doneze jucarii si au adus foarte multe. Astfel a trebuit sa merg la acea petrecere cu masina ca sa duc si jucariile. Dar pentru ca am baut nu am putut conduce eu inapoi asa ca a luat Cojan masina. Bineinteles ca a lovit-o si a trebuit sa platesc 19 milioane reparatia plus ca am stat de sarbatori fara masina.


Anul asta ideea era sa nu mai iau masina, gandindu-ma la patania de anul trecut dar pina la urma am ajuns tarziu de la munca acasa si a trebuit sa ajung repede acolo...si ajungeam mult mai repede cu masina. Dar nu i-am mai dat-o lu Cojan asa ca a scapat teafara.

In schimb, noi la munca pe teren aveam un caine care tot il tineam cu noi, il hraneam si aveam grija de el. Chiar cand sa plecam de la munca(in ziua petreceri umanitare), el era pe strada si a trecut o masina, l-a lovit si atit ia fost. Mi-a parut rau dar pina la urma... ce poti face. A doua zi vorbesc si cu mama si era suparata. Tot in aceasi zi cu petrecerea a murit si cainele meu de acasa, Bobitza :(. Nu tineam eu foarte mult la cainele ala, dar tineau ai mei, si in plus mereu cand ma duceam pe acasa ma astepta la usa.

Cam naspa...si da e o coincidenta, stiu asta...dar a naibii de coincidenta.

Cred ca la anu o sa stau eu linistit acasa si nu mai particip la nici o petrecere umanitara...

Om vedea...


Acuma ma bag la somn ca aparent mai am 2:17h pina ma trezesc.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR