miercuri, 23 decembrie 2009

Revelion

Inca un revelion.

De obicei de revelion sau cu orice ocazie imi placea sa ne strangem cat mai multi sa ne facem de cap.

Nu si revelionul asta.

Si deja m-au tot intrebat vreo 10-15 persoane unde fac, daca nu vreau sa fac cu ei... and i don't.

Si nu e ca nu mi-ar face placere compania lor sau nu m-as simti bine..dar am decis ca anul acesta revelionul sa il petrec singur. De fapt nu chiar singur, o sa imi tina companie o sticla de Jack.



Si da e o trecere foarte mare de la felul in care sarbatoream eu inainte revelionul si la cum o sa il fac acuma...dar cred ca e cel mai bine astfel.

Si tre sa recunosc ca ar fi fost o persoana cu care mi-as fi dorit la un moment dat sa petrec acest revelion...dar acea pers e kind of dead to me right now...asa ca din nou e cel mai bine sa il fac singur.

Cine stie...poate la anu o sa fie diferit, poate anul asta o sa gasesc raspunsurile pe fundul sticlei...


Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR