vineri, 21 mai 2010

Always packing, always packed.

In ultimul an si ceva, pentru ca am lucrat mult pe teren, mereu imi faceam bagajul sa plec inspre sau dinspre casa...m-am saturat, parca mereu faceam bagaje.
In ultimele 6 luni chiar stateam cu o geanta cu haine de schimb mereu in masina...ca nu stiam niciodata cand si unde o sa plec.

Ziceam ca la noul loc de munca va fi diferit...dar aparent nu a fost sa fie.
Asa ca iar imi fac bagajele si iar tre sa plec, de data asta la o formare in paris.

Multi ar spune ca e foarte frumos...erh...beent there, done that, didn't like it that much.
Am stat deja 6 luni in Paris...mie unu mi-a ajuns...dar na, munca e munca si formarea e formare si tre sa ne conformam.
Asa ca luni plec pt aproximativ 2 saptamani in Franta.

Iar bagaje...

2 comentarii:

. spunea...

Vrei sa spui ca nu te-ai bucurat catusi de putin sa te intorci doua sapt in Paris?

GxG spunea...

Catusi de putin.

Acuma ca am incercat totusi sa scot ceva din faptul ca am venit aici si mi-am cumparat niste costume, niste camasi & shit si m-am si invartit putin prin paris...e faa a 2-a.

Dar as pleca in 5 min daca as putea.

ANOSR

ANOSR