miercuri, 12 mai 2010

Best Engineering Competition

Saptamana trecuta am participat alaturi de Mishu, Tibi si Dumi la B.E.C. o competitie organzata de cei de la Best in care iti pui talentele tale ingineresti la incercare.

Initial nu am vrut sa particip, considerand ca am trecut de perioada asta...dar cum sunt inca la master...am zis ca inca mai ma pot considera student...plus ca mi se par misto competitiile de genul asta.

Pina la urma am participat si chiar am fost surprins sa vad ca la prima etapa majoritatea oamenilor erau la master, chiar foarte multi la masterul Renault din Poli, mai ales ca prima etapa a competitiei era organizata de Renault.

Ni s-a dat o punga cu scule plus niste scanduri, sfoara, roti, suruburi etc si ni s-a cerut ca in 4 ore sa facem o masina autopropulsata.

Si aparent ori competitia a fost slaba ori noi am lucrat chiar bine ca o echipa ca in timp ce ceilalti au facut 4 carucioare la care trageai de niste sfori sa se miste sau impingeai cu niste bete ca de schiuri...noi am facut o masinuta foarte simpatica...si pe deasupra electrica. Pentru ca printre scule ne dadusera si o surubelnita electrica...iar noi, in loc sa strangem suruburile cu ea, cum au facut restu....am folosit-o la propulsie. Si in plus a noastra era si singura care avea directie, restu mergeau doar drept.


A fost foarte misto si ne-am distrat super mult.


Una peste alta am castigat si ne-am calificat in etapa finala.



Dupa 2 zile am fost si la finale, unde am fost sustinuti de cei de la Renault si a trebuit sa construim o masinarie care sa transporte un Bec peste scarile din An-uri, sunt cam 8 scari. Ideea era becul nu trebuia tarait, trebuia sa atinga fiecare scara in parte si trebuia sa se si opreasca singur cand ajunge sus.
Asa ca am construit un fel de Telegondola...si am castigat din nou. Din pacate de acolo nu am poze.
Asa ca acuma asteptam faza nationala care se va tine la Iasi, can't wait, sper sa facem treaba buna.

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu faceam asa masinute cand aveam 8 ani, da voi sunteti bravo... viitorul se tine pe voi

ANOSR

ANOSR