duminică, 30 mai 2010

Numai in Franta.

Azi mergeam pe periferica Parisului, e o combinatie intre o sosea de centura si o autostrada.
Fiind Sambata, era destul de libera, cand deodata se aglomereaza foarte tare si toate masinile incep sa mearga incet. Dupa 5 minute de mers, mi-am dat seama de ce.
Doua masini se tamponasera dar foarte usor; un Bmw intrase in spate la o duba si indoise putin capota si grila fata.
Francezii au de mult constatarile amiabile si in 95% din cazurile cand e un accident fara victime ei rezolva pe loc cine e vinovat, pe asigurarea cui se face etc...
Numai ca francezii astia nu erau foarte destepti. In loc sa traga si ei masinile pe banda de urgenta, ei s-au oprit fix unde au avut accidentul si au inceput sa completeze hartiiile direct pe capota la bmw. Asa ca idiotii blocasera 2 benzi din cele 4 cate erau pe sens, fix cele de pe mijloc....si traficul se bloca deodata. Mai ciudat mi s-a parut ca oamenii nu comentau ci statea cuminiti si asteptau sa treaca...ciudat rau.

Dupa am ajuns la intrare in Paris si era tot asa o strada f aglomerata pe o distanta de vreo 3 km. care o faci normal in 20-25min. Norocul meu e ca venea o ambulanta din spate, cu 2 gabori pe motoare care dadeau masinile la o parte, unu in stanga, unu in dreapta. Si aparent aici nu stiu oamenii sa se tina dupa ambulanta ca in Bucuresti...asa ca m-am bagat ca taranu in spate la ambulanta si am facut in 2 minute traseul...deci am recuperat pentru timpul pierdut la accident.

Ce pot sa zic....doar in Paris gasesti asa ceva.

A si am mai vazut o chestie ciudata, oamenii stateau la coada la Magazinul Louis Vuitton de pe Champs Elysee exact cum vezi in filmele americane ca se sta la intrarile in club. Era o linie formata frumos dupa o sfoara si intra lumea pe rand si ordonat...mi s-a parut de ras.

Un comentariu:

Anonim spunea...

In Franta lumea NU SE GRABESTE (Cred ca ai avut ocazia sa vezi asta in 6 luni cat ai locuit la ei). Au tot timpul din lume si de ce nu, le dau dreptate.

Numai bine!

ANOSR

ANOSR