vineri, 14 mai 2010

Best Movie

Law Abiding Citizen e unu dintre cele mai tari filme pe care l-am vazut vreodata. In afara de faptul ca are actori foarte buni...povestea si ideea filmului e geniala: Razbunare fara limite...I love it.
Pentru ca uneori nu e de ajuns sa te bazezi pe sistem ca va tine cu tine, pentru ca nu ajunge sa spui "lasa ca o sa se intoarca roata"...uneori trebue sa o intorci tu, pentru ca nu e ok sa lasi oamenii care gresesc fata de tine sa scape nepedesiti...trebuie sa ii pedepsesti tu uneori.
Eu unu cred in razbunare, nu cred ca ar trebui toata viata sa lasam de la noi, si nu cred ca ar trebui sa intoarcem celalat obraz.
Si daca asta ma face un idiot sau un om rau sau nu o sa ajung vreodata in rai din cauza asta...then so be it; dar am invatat pe propria piele ca nu e bine sa fii bun.

ENJOY!

3 comentarii:

Alexandra Florentina spunea...

Imi place despre tine cum gandesti...doar c razbunarea e o chestie dificila uneori, complicata si alteori useless. Nu ti s-a intamplat niciodata sa te razbuni si sa nu te simti multumit?Sau sa te razbuni si sa iti para rau dupa?

marius spunea...

best movie :)
@alexandra - razbunarea arma prostului ;)

GxG spunea...

Prostii,

Lasa-ma sa ghicesc tu ai incredere ca dumnezeu va face totul ok...si karma va intoarce roata...eu nu cred asta.

Eu nu spun nimanui cum sa isi traiasca viata...asa ca imi permit sa imi fac propriile mele reguli, valori si standarde.

Si pentru alexandra: da, se intampla sa si te razbuni sa nu te simti satisfacut...but just cuz u ain't doin' it right. Si daca, dupa imi pare rau...pot mereu sa imi cer scuze...

ANOSR

ANOSR