luni, 3 mai 2010

Time to move on

Imi place munca mea, chiar o gasesc foarte interesanta, am invatat in ultimul an o gramada de chestii si mi-am facut din colegii sau subalternii de la munca niste prieteni de nadejde.

Dar din pacate in ultima vreme eram din ce in ce mai obosit si munceam din ce in ce mai mult.
Plus ca faceam foarte multi km cu masina, singur, prin tara.

Asa ca am decis ca e timpul pentru o mica schimbare in cariera mea si mi-am dat demisia acum cateva zile. Bineinteles ca m-am gasit altceva de munca...ca nici nu sunt genul care sa poata sta fara sa munceasca.

Stiu ca o sa imi fie dor de ceea ce faceam, o sa imi lipseasca gratarul de la 7 dimineata, colegii care erau absolut extraordinari si seful meu care era mai degraba un prieten. Dar am zis ca am nevoie de o perioada in care sa stau la birou, sa am un program normal cu weekenduri si cu seri dormite, sa dau in sfarsit dizertatia aia nenorocita si poate sa imi depun si eu actele pentru prima casa.

Asa ca de pe 8 mai numai plec prin toata tara si o sa stau si eu frumusel la un birou.

Om vedea cum ma acomodez cu viata de birou....

2 comentarii:

. spunea...

Congrats..daca asta ai simtit ca tre sa faci mi se pare minunant ca ai si facut ..numai sa nu se lase cu workahoolism la birou :))

GxG spunea...

Nu prea are cum, o sa am program de gravida aici...9 to 5 shit.

Oricum, mersi.

ANOSR

ANOSR