marți, 25 mai 2010

Fuck it

Azi m-a sunat fratimiu sa imi dea o veste buna: niste hoti ne-au spart apartamentul.

Au luat laptopul meu si al Lidiei, niste bani de ai mei, niste argint, doua ceasuri si portofele Lidiei si a lu fratimiu.

Si ma fute ca prea multe chestii s-au aliniat atit de bine pentru ei.
Eu trebuia sa am laptopul la mine, dar a trebuit sa iau un laptop de la munca si nu avea rost sa ma car cu doua...asa ca
Banii ii tin de obicei pe card sau in portofel, dar pt ca am plecat de acasa si stiam ca fratimiu nu mai are bani, am scos niste bani sa ii las sa aibe in caz de nevoie, si banii aia ii aveam pentru ceva.
Lidia trebuia sa isi ia laptopul la gradinita de dimineata, dar de lene a zis ca lasa pe maine...big mistake
Si fratimiu are mereu portofelul la el, mai putin azi ca a plecat in graba si a uitat sa il ia la el...si asa ca trebuie acuma sa se chinuie o gramda sa isi recupereze actele.

Si au mai si ravasit toata casa, de parca a trecut o tornada pe acolo, si dupa a venit si politia care a luat amprente si acuma mai e si toata casa neagra...si prafu ala se curata greu de tot.

Dar cel mai de kkt e ca pe laptop aveam toate pozele mele, muzica stransa de ani de zile, multe chestii de la toate locurile in care am muncit, proiecte la care am lucrat in ong, plus multe mesaje si loguri si arhive...care le pastram ca tineam la ele...si totul s-a dus intr-o zi.

Asta e acuma...o luam de la capat.
Si am mai aflat ca saptamana trecuta i-au spart apartamentul unui amic din Mangalia care sta la vreo 3 strazi de mine...coincidenta dracu.

Niciun comentariu:

ANOSR

ANOSR